OGŁOSZENIE
o terminach i zasadach rekrutacji do Zespołu Szkół Muzycznych I i II stopnia w Rudzie Śląskiej
na rok szkolny 2021/2022
Badanie przydatności kandydatów do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia: 12 kwietnia – 21 czerwca 2021 r.
1. Badanie kandydatów do PSM I st. odbywać się będzie w sposób bezpośredni, poprzez indywidualne sprawdzenie predyspozycji kandydata przez komisję powołaną przez dyrektora ZSM.
2. Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów zostaną powiadomieni o szczegółowych, indywidualnych terminach badania (dzień, godzina).
Egzamin wstępny do Miesjskiej Szkoły Muzycznej II stopnia: 7 do 22 czerwca 2021 r.
1. Egzamin wstępny do MSM II st. przeprowadzony zostanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz ocenę dokonaną przez komisję powołaną przez dyrektora ZSM.
2. Do końca dnia 21 czerwca 2021 r. należy nadesłać nagranie audio-video. Sposób przesłania zostanie podany z kilkudniowym wyprzedzeniem każdemu kandydatowi poprzez wiadomość e-mail.
3. Nagranie powinno zawierać prezentację 2 zróżnicowanych pod względem stylistycznym utworów, zarejestrowanych jeden po drugim jako całościowe nagranie. Nie należy dokonywać żadnych ingerencji w nagranie pod kątem audio-video. Czas całej prezentacji 5 – 8 min.
4. Dopuszcza się dokonanie rejestracji z odtwarzanym nagraniem akompaniamentu lub bez akompaniamentu.
5. Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły w ciągu 7 dni od zakończenia badania przydatności i egzaminów.
6. Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2021 r.
Zespół Szkół Muzycznych I i II stopnia w Rudzie Śląskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://zsmruda.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
Posiadamy dwa wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu znajduje się od strony ulicy Niedurnego i Parkowej. Wejścia do budynku są oznakowane dla osób niepełnosprawnych. Drzwi aluminiowe są duże z uchwytem do otwierania. Istnieje możliwość poruszania się na wózku.
Dostępność korytarzy, schodów i wind
Budynek jest 4 kondygnacyjny, W budynku, po wejściu znajduje się korytarz, który daje możliwość poruszania się na wózku inwalidzkim. Winda dostępna jest na końcu ciągu korytażowego.
Rodzaje dostosowań wewnątrz budynku
Miejsca parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych i sposób korzystania z nich
Na przeciwko budynku, wzdłuż ulicy Niedurnego znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych ogólnodostępne.
Wstęp z psem asystującym
Informujemy, że na teren budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
Tłumacz języka migowego
W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
Podstawowe informacje o przetwarzaniu danych:
Informacje o BIP
Biuletyn Informacji Publicznej został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej w postaci elektronicznej strony www. Na stronie BIP opublikowane są artykuły usystematyzowane wg "Menu Podmiotowego" oraz "Przedmiotowego".
Dostęp do BIP możliwy jest przez:
Nawigacja po stronie BIP
Nawigacja na stronach Biuletynu Informacji Publicznej odbywa się za pośrednictwem aktywnego „Menu”. Klikając w jeden z aktywnych odnośników „Menu przedmiotowego”, „Menu Podmiotowego” bądź "Menu Górnego" użytkownik przechodzi do poszczególnych kategorii przypisanych do wskazanego elementu „Menu”. Na podobnych zasadach odbywa się przemieszczanie po artykułach zawartych w poszczególnych kategoriach. "Wyszukiwarka" BIP jest elementem strony umożliwiającym wyszukiwanie treści merytorycznej biuletynu czyli tekstu znajdującego się na stronie. Umożliwia ona również wyszukiwanie tekstu w wszystkich plikach zamieszczonych na stronie. Jeżeli system odnajdzie w bazach szukane słowo lub frazę wyświetli tytuł artykułu/dokumentu i fragment treści oraz przyporządkowanie artykułu/dokumentu do właściwej sekcji/kategorii. Element "najczęściej czytane" pozwala użytkownikowi przejść w szybki sposób do informacji które są najczęściej czytane na stronie przez odwiedzających BIP. Klikając w tytuł artykułu/dokumentu użytkownik zostanie przeniesiony do właściwego miejsca na stronie. Na stronę główną Biuletynu użytkownik przenosi się przez odnośnik „Strona główna” - dostępny z każdego poziomu Biuletynu. Na stronę główną Biuletynu użytkownik przenosi się poprzez odnośnik zawarty w logo BIP
Menu strony
Elementy strony
W przypadku gdy informacje są udostępniane w postaci oddzielnych plików w formacie MS Office (*.doc), Adobe Acrobat (*pdf), Open Office (*odt) lub spakowanych archiwów z rozszerzeniem (*zip) jako publikacje złożone są umieszczane w tabeli poniżej danego artykułu z możliwością pobrania dokumentów lub pod wskazanym adresem.